شایعه: اسکرین شات Prince Of Persia:Reboot منتشر شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 16 مرداد 1391
نویسنده : داني

یکی از کاربران فروم سایت یوبی سافت ، مطلبی را منتشر کرد که به نظر می رسد ، اسکرین شات ای از بازی در دست توسعه ی Prince Of Persia باشد ، که یوبی سافت هنوز از آن رونمایی نکرده است.

بر روی این تصویر غیر رسمی ، یک برچسب Watermark به چشم می خورد که نام بازی را Prince Of Persia Zero معرفی می کند. این در حالی است که این نام ، اسم رمزی از طرف یوبی سافت ، برای ساخت عنوانی از این سری برای Play Station 2 بود ، که شاهزاده را به دوران مدرن می برد. در آن زمان ، این بازی کنسل شد ، بنابراین حتی اگر این اسکرین شات واقعی باشد ، ممکن است بخشی از بایگانی بازی ها در شرکت یوبی سافت باشد و نشان از یک عنوان جدید از این سری نباشد. (هر چند نوشته DX 11 و همچنین کیفیت محیط و گرافیک بازی ، خبر از یک عنوان جدید از این سری می دهند.)

لازم به ذکر است که پیش از این ، در ماه می نیز اتفاقی مشابه پیش آمد و شایعه ساخت Prince Of Persia جدیدی را بر سر زبان ها انداخت. با وجود آنکه که فقدان عنوانی جدید از این سری در E3 امسال به وضوح قابل مشاهده بود ، ممکن است فردی سعی در تحریک اذهان عمومی نسبت به این بازی داشته باشد.

آخرین بازی از سری Prince Of Persia که در سال ۲۰۰۸ برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد ، سعی داشت تا بازسازی ای از این سه گانه موفق نسل پیش را ارائه دهد. پس از آن شن های فراموش شده در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک بازی مولتی پلتفرم عرضه شد و بیش از آن که ادامه ای بر Reboot این سری باشد ، سعی در عرضه همزمان با فیلم این سری بازی داشت.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب